مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:162024-01-15سياسي

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک می شود 


پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف برگزاری یک رقابت پرشور بین المللی و تقویت وحدت، صلح و تفاهم بین ملت ها برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف برگزاری یک رقابت پرشور بین المللی و تقویت وحدت، صلح و تفاهم بین ملت ها برگزار می شود.

   پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک از تاریخ 31 تیرماه تا 8 مرداد ماه 1403 به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف برگزاری یک رقابت پرشور بین المللی و تقویت وحدت، صلح و تفاهم بین ملت ها برگزار می شود.

مجتبی بابایی خورزوقی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این دوره از رقابت ها انتظار می رود بیش از 400 نفردانش آموز نخبه، و 250 نفر سرپرست از استادان فیزیک از حدود 70 تا 80 کشور جهان برای شرکت در این رقابت علمی به ایران و شهر اصفهان سفر کنند.

بابایی افزود: با توجه به اهمیت روزافزون فیزیک در اکثر زمینه های فناوری و همچنین در آموزش عمومی جوانان و همچنین با هدف افزایش ارتباطات بین المللی، این رقابت جهانی هر ساله در یکی از کشورهای جهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود، میزبانی در شهر تاریخی اصفهان نمایانگر فرهنگ غنی مهمان دوستی، تمدن این سرزمین کهن و از طرفی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک می شود 

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک می شود